TINTA PERTAMA

Saturday 12 January 2013



Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulillah Allah S.W.T masih memberikan saya, keluarga, sahabat, dan anda semua kurniaan hidup dalam tahun 2013 ini. Sebagai hamba Allah, bersyukurlah atas apa jua nikmat yang diberi dalam setiap detik perjalanan kehidupan kita tidak kira suka dan duka. Jika bahagia, itu adalah bonus tetapi jika duka, anggaplah itu sebagai dugaan. Sejujurnya, tahun 2012 telah banyak membuka mata dan hati saya. tahun tersebut telah menunjukkan pengajaran dan kesedaran serta petunjuk kepada diri ini agar sentiasa menghayati hidup yang telah Allah beri. Dugaan bukanlah pemberat dalam kehidupan tetapi hakikatnya pendorong dan tarbiah yang menyentuh qalbu.

Blog ini adalah blog kedua saya selepas "Coretan Dari Seorang Insan" yang telah lama saya tinggalkan selepas mengalami kemalangan pada tahun 2010 yang lalu. Blog tersebut saya telah tutup dan saya ingin memulakan penulisan yang baru melalui blog ini sebagai perkongsian kepada anda semua. Di samping itu, ia menjadi medan untuk muhasabah diri, mengubah diri dan mengubah orang lain. Saya akan siarkan kembali semua hasil penulisan saya di dalam blog yang lepas ke blog baru ini.

Salam Ukhwah daripada saya.

MOTIVATE OTHERS TO MOTIVATE MYSELF

Wasalam....

0 comments:

Post a Comment